Web Analytics
scris marți, 18.01.2022

Dacia și-a majorat cu 1.3% vânzările, în Europa

Rezultatul bun înregistrat de Dacia (410.788 unități, +1,3%) este cu atât mai important cu cât piața europeană (UE + EFTA + Marea Britanie) a înregistrat un recul cu 1,5%, până la doar 11,77 milioane de autoturisme, conform economica.net.

În acest context, deși nu se află printre mărcile cele mai căutate de europeni, marca românească, parte a grupului Renault, a înregistrat o creștere a cotei de piață de 0,1 puncte procentuale. Astfel, dacă la finalul lui 2020, Dacia comercializa 3,4% din totalul autoturismelor vândute în Europa, acu acest indicator a urcat la 3,5%.

Citește și:Dacia a produs peste 257.000 de mașini, în 2021

Cele mai mari creșteri ale vânzărilor înregistrate anul trecut aparțin mărcilor Alpine (83,6%), smart (31,3%), Hyundai (21,6%), Kia (20,6%) și Toyota (10,2%).

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

De la Crin, la cer senin…

La PSD Argeș, se schimbă obiceiurile de consum în materie de insucces. Înfrângerea a devenit pretext motivațional. Nu e rușine, ci, dimpotrivă,...

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...