Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Germania au scăzut cu 6,6% în primul trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 10.672 unităţi, într-o piaţă în urcare cu 6,4%, la 757.630 de vehicule, potrivit datelor publicate recent de Biroul german de înmatriculări auto. La finalul lunii martie, cota de piaţă a Dacia în Germania era de 1,4%, în scădere de la 1,5% în februarie. În schimb, tot în luna martie, vânzările Dacia pe piaţa germană au crescut cu 2% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 4.056 autoturisme, conferind mărcii o cotă de 1,3%. Piaţa auto germană a înregistrat un avans de 9% în luna martie, la 323.039 de vehicule înmatriculate.
Cele mai mari creşteri ale vânzărilor de autoturisme noi în primul trimestru au fost înregistrate de mărcile Jeep, de 90,9%, la 3.380 unităţi, Mitsubishi, de 57,5%, la 7.467 unităţi şi Smart, de 49,5%, la 9.377 unităţi. În schimb, cele mai mari scăderi au fost consemnate de Chevrolet, de 96,6%, la 134 de unităţi comercializate în primele trei luni ale acestui an, Lancia, cu 29,7%, la 223 şi Jaguar cu 29,6%, la 962 unităţi. F.S.

Bolojan vrea concedieri masive la „Apele Române”. Jumătate din salariați vor fi dați afară
În programul de guvernare al cabinetului Ilie Bolojan, adoptat luni de Parlament, se anunță măsuri...
0 Comentarii