Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

Poliția Locală Pitești a suspendat activitatea unui fast-food din cartierul Trivale 1

Poliția Locală Pitești a suspendat activitatea unui fast-food din cartierul Trivale

57 de minute ago
Cicerone Ionițoiu, fost deținut politic

26 Ianuarie 2014 – a decedat fostul deținut politic țărănist Cicerone Ionițescu

o oră ago
volei-Mioveni-e1611580754705-696x405

Programul Turneului IV al Diviziei A2 Feminin Est organizat de CS Dacia Mioveni 2012

o oră ago
Posibilitatea de amânare a ratelor la bănci, prelungită și pentru 2021 2

Posibilitatea de amânare a ratelor la bănci, prelungită și pentru 2021

o oră ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Dacia Mioveni, model de management pentru cei de la ArcelorMittal

Dacia Mioveni, model de management pentru cei de la ArcelorMittal 3
byJurnal de Arges
9 ani ago
in Politica si Administratie

Dacia Mioveni, model de management pentru cei de la ArcelorMittal 4Proaspăt numit în funcţia de director general al combinatului siderurgic ArcelorMittal Galaţi, Bruno Ribo a declarat într-una din primele sale intervenţii publice că Dacia este un model de management demn de urmat. Mai mult, noul manager nu s-a sfiit să afirme chiar că, în lipsa Daciei, pe cei de la Renault i-ar fi păscut falimentul iar salvarea de la acest faliment a venit de la Mioveni. „Eu şi colegii mei din management avem un model de urmat. Ne-am raportat la standardele de la Dacia pentru că suntem realmente impresionaţi de povestea de succes de la Dacia. În şase-şapte ani au reuşit să schimbe tot din ceea ce era fosta uzină. Am o experienţă îndelungată în industria auto şi pot spune că, vizitând Dacia, observi că nu e nicio diferenţă între Dacia şi orice altă fabrică auto din vestul Europei în termeni de curăţenie, de management, de pricepere tehnică a oamenilor. Singura diferenţă e că cei de la Dacia au mai puţini roboţi. Dacia câştigă bani şi se poate spune că a salvat Renault de la faliment”, a spus noul manager general al combinatului care furnizează tabla pentru maşinile Dacia. Mai trebuie precizat că Bruno Ribo vorbeşte în cunoştinţă de cauză, el activând în perioada 1997-2001 într-un departament denumit Customer Technical Service pentru industria auto, la Madrid.
***

Dacia pregăteşte modelul 555 – 5 locuri, 5 uşi, 5000 de euro

Dacia Mioveni, model de management pentru cei de la ArcelorMittal 5Dacia vrea să lanseze în 2014 o maşină de oraş, cu care speră că va face KO concurenţa: cinci uşi, cinci locuri, la 5.000 de euro. Modelul va fi poziţionat sub Sandero şi ar putea fi denumit Towny (“de oraş” într-o engleză forţată), potrivit francezilor de la L’argus. După Lodgy, MPV-ul compact disponibil la mai puţin de 10.000 euro, Dacia continuă ofensiva şi va oferi la jumătate din acest preţ un model citadin al cărui nume oficial nu este cunoscut, scriu jurnaliştii francezi. Astfel, pentru a acoperi segmentul modelelor de oraş, Towny va măsura aproximativ 3,70 metri în lungime şi va concura pe acelaşi segment de piaţă cu trio-ul Volkswagen up!, Skoda Citigo şi Seat Mii, la un preţ evident mai mic, dar si cu dotări mai puţine. Citadina românească va miza pe motorizări pe benzină şi va cântări în jur de 800 de kilograme, pentru a optimiza performanţele motorului în trei cilindri, de 900 cmc, care se va regăsi şi în oferta Twingo, dar şi pe viitorul Clio IV. După lansarea Loganului, în 2005, stilul Dacia continuă să evolueze şi câştigă în originalitate la fiecare model scos pe piaţă, mai scrie publicaţia franceză.
Material realizat de Florin Silvestru

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Related Posts

Adrian Ștefan C
Actualitate

Președintele USR Argeș – numit secretar de stat în Ministerul Tineretului şi Sportului

26/01/2021 - 09:21
Mihai chirica împroșcat cu iaurt
Actualitate

Un bărbat din Pitești l-a împroșcat cu iaurt pe primarul Iași-ului

25/01/2021 - 21:52
calin popescu tariceanu
Actualitate

DNA merge mai departe: Din “suspect” în dosarul de luare de mită, Tăriceanu devine “inculpat”

25/01/2021 - 21:33
47,5 miliarde EUR pentru persoanele defavorizate, pentru a depăşi impactul cu pandemia
Actualitate

Conferința online de lansare a Președinției portugheze a Consiliului UE

25/01/2021 - 15:55

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • "CEZ va rămâne activ în România, după preluarea de către grupul australian MIRA"
  • Comerţul global şi-a accelerat creşterea în ciuda noilor măsuri de combatere a pandemiei
  • ISTORICUL PRIVATIZARII IN ROMANIA Trecerea la economia de piaţă (3)
  • Timp pierdut
  • SPECIALIŞTII ATENŢIONEAZĂ: Redresarea comerţului mondial şi-a atins limita
  • RADU CRĂCIUN, DIRECTOR GENERAL BCR PENSII: "Nu cred că vom avea listări spectaculoase anul acesta"
  • DAN BARNA: "Eliminarea legii care blochează listarea companiilor de stat este prioritatea zero a coaliţiei"
  • BURSELE LUMII Temerile privind industria călătoriilor aduc scăderi pe bursele europene
  • BVB Debut negativ de săptămână, pentru indici

Next Post
Academicianul Bălăceanu Stolnici a lansat monografia comunei natale 6

Academicianul Bălăceanu Stolnici a lansat monografia comunei natale

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.