Argeșenii care au fost nevoiți să fie spitalizați au parte, la puțin timp de la externare, de un mesaj venit, chipurile, chiar de la Ministerul Sănătății.
O chestiune de fățarnic interes față de cetățeanul care a avut ghinionul să ia contact cu condițiile și serviciile discutabile din unele spitale, care are ca scop, se spune în mesaj, ”îmbunătățirea serviciilor de sănătate”. Dincolo de ipocrizie și de ironie, chestionarul trimis ar fi util. Dacă ar fi luat în considerare… Însă surprinde câteodată faptul că mesajul reapare după un an, doi, deși nu a intervenit o altă internare în spital. Iar datele chestiunii sunt aceleași, diferă doar numărul întrebărilor trimise de expeditorul ministerial, semn că la Sănătate se lucrează fie măcar pentru a corecta sau îmbunătăți un chestionar.
(ELECTRO-CUTARE)
Citește și A fost nevoie de intervenţia primarului pentru ca nişte Dorei din Piteşti să-şi facă treaba
Citește și Protestul candelelor aprinse la Piteşti
0 Comentarii