Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

A căzut stâlpul peste el 1

A căzut stâlpul peste el

10 ore ago
emil-boc-primar Cluj

Bugetul de stat va acoperi banii pentru bursele școlare. Boc: „Ne-a asigurat primul ministru de acest lucru”

11 ore ago
Ludovic Orban, președinte PNL

„Până la congres, eu sunt preşedintele PNL” – Orban, replică pentru rivalii care i-au cerut demisia

12 ore ago
covid-19-vaccin

În ultimele 24 de ore, Argeșul are 30 de nou infectați cu coronavirus. Scade în continuare și rata de infectare

16 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Cu Dacia şi un turism promovat ca la carte, Argeşul ar putea fi un judeţ-motor al României

byJurnal de Arges
3 ani ago
in Opinii

De ce ratează constant Argeșul șansa de a fi un brand internațional turistic al României? La întrebarea asta – ce are, bineînțeles, și o nuanță retorică-ar putea răspunde mai întâi cei care conduc județul. Cei care conduc Argeșul și sunt interesați mai mult să se laude cu tot felul de proiecte mărunte și ineficiente decât cu proiecte mari și de impact internațional. Și mă enervez constant când văd ce de obiective turistice minunate și speciale are Argeșul și cât de puțin sunt ele promovate de autorități. Și când mă refer la promovare nu mă gândesc la o pagină web simplă și simplistă ori la o pagină de Facebook actualizată ocazional. Mă refer la un marketing turistic agresiv, în sensul cel mai bun al cuvântului. Mă refer chiar la o pagină web specializată și dinamică, pe care să fie promovat Argeșul turistic în mai multe limbi. Și sunt destui oameni specializați în comunicare și PR în județ care ar putea asigura fără probleme un conținut atractiv. Sunt destule județe și orașe care nu au obiectivele turistice de vis ale Argeșului și care atrag constant mulți turiști de peste hotare. Uitați-vă numai la Alba-Iulia și Oradea cum au atras cu folos și eficiență proiecte cu fonduri europene și cum sunt promovate în străinătate. Ar putea să facă asta și Argeșul? Ar putea, cu siguranță, dacă ar avea promotori competenți și cu interes real pentru comunități.
Sincer, sunt revoltat când văd cum ratează constant Argeșul șansa de a fi un brand internațional turistic al României. Gândiți-vă doar la câteva exemple de obiective ce ar putea atrage sute de mii de turiști anual: Cetatea Poienari, barajul Vidraru, Vila Florica, Mănăstirea Curtea de Argeș, fosta închisoare Pitești, biserica rupestră de la Corbii de Piatră – cea mai veche din România. Da, sunt primari care fac eforturi pentru a promova atuurile turistice. E bine, dar nu e suficient. Trebuie un efort concertat. Trebuie interes la cel mai înalt nivel instituțional al județului. Trebuie ca autoritățile să formeze o echipă fără culoare politică. De ce? Pentru că Argeșul e o mină de aur din punct de vedere turistic. O mină de aur cu termen de valabilitate nelimitat și cu potențial de cel puțin câteva zeci de milioane de euro anual. Și mai bat monedă legat de turism și pentru că îmi doresc ca Argeșul să nu mai fie dependent economic de Dacia și de furnizorii săi. Fără Dacia și renașterea ei spectaculoasă, Argeșul ar fi fost acum Valea Jiului 2. Cu Dacia și un turism promovat ca la carte, Argeșul ar putea fi un județ-motor al României. E anormal ca un județ cu mari speranțe și pretenții să fie dependent doar de Dacia. Dacia e deja primul brand internațional al județului, turismul ar putea fi al doilea brand. Se poate? Bineînțeles că se poate, stimați oficiali, stimați politicieni și lideri de județ. Veți scoate câteva rictusuri după ce veți citi acest editorial care, cu siguranță, este în asentimentul majorității argeșenilor. Pentru că argeșenii s-au săturat ca resursele turistice uriașe ale județului să fie pseudopromovate de pseudopromotori. E timpul ca Argeșul să atragă proiecte europene cu adevărat eficiente pentru turism. Acum ori niciodată.

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Tags: Transfăgărășanturismuzina dacia

Related Posts

Cei mai frumoşi ani sunt cei ce vor veni... 2
Actualitate

Cei mai frumoşi ani sunt cei ce vor veni…

14/01/2021 - 13:16
01 cornel carp
Actualitate

Lecţia de istorie. La Cetăţuie

14/01/2021 - 13:08
Lecția de drept. Răspunderea pentru malpraxis 3
Actualitate

Lecția de drept. Răspunderea pentru malpraxis

14/01/2021 - 13:07
Melania Cincea - Puterea a cincea
Actualitate

OPINII PRESSHUB. Ascensiunea „Profului online”

09/01/2021 - 20:54

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • OPINIE Vaccinarea ar trebui întreruptă, măcar la vârstnici, până la clarificarea cauzei deceselor la vaccinaţii din Norvegia
  • Informarea şi dezinformarea asupra vaccinării anti-Covid. Strategii de apărare împotriva manipulărilor
  • Certificatul de strănut
  • Se mai poate renunţa controlat la aşteptările iraţionale alimentate de băncile centrale?
  • FORUMUL ECONOMIC MONDIAL: "Costul imediat - uman şi economic - al pandemiei este major"
  • Biden preia conducerea unei Americi în criză
  • ETAPA A II-A DE VACCINARE, ÎNTRE PLUS ŞI MINUS Cerere mare, platformă online cu probleme
  • BURSELE LUMII Bursele europene urcă, în sezonul raportărilor
  • După decesele din Norvegia, experţii în sănătate solicită suspendarea vaccinării cu Pfizer

Next Post
11 fantana

Pendiuc a scăpat de dosarul de la DNA cu fântâna muzicală

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.