Web Analytics
scris joi, 19.10.2023

„Coletul blocat”, o nouă metodă de înșelăciune pe internet

O femeie a rămas fără banii de pe card după una dintre cele mai noi metode de înșelăciune online. A primit un link către o adresă unde ar fi trebuit să plătească suma de bani aferentă produselor. Numai că, odată intrată pe acel link, i-au fost sustrași banii din cont. Femeia aștepta să primească un colet și a crezut că prin intermediul linkului primit trebuie să îl plătească. În realitate, datele personale i-au fost sustrase și i s-a retras o sumă de bani din cont.

„Coletul blocat”, o nouă metodă de înșelăciune pe internet

Citește și: Primarii din Muscel, reticenţi când vine vorba de cazul lui Ion Georgescu


„La data de 17.03.2023, persoana vătămată a primit un e-mail prin care era anunțată că livrarea unui colet este blocată, iar pentru a intra în posesia acestuia trebuie să achite contravaloarea transportului, plata impunându-se a fi efectuată prin intermediul unui link atașat e-mailului. Știind că făcuse anterior o comandă pe un site care comercializa îmbrăcăminte, persoana vătămată a accesat link-ul primit și a introdus datele cardului bancar, efectuând o plată de 13,41 lei. La data de 20.03.2023, prin intermediul aplicației instalată pe telefonul mobil, persoana vătămată a constatat că din contul său bancar a fost efectuată o plată în valoare de 146,99 lei către site-ul bkloovz.net. Întrucât nu a autorizat această plată, a solicitat blocarea cardului”, se precizează într-un document prezentat de procurori în instanța de judecată.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită