Într-un comunicat de presă din partea Oltchim se arată că „CNA avertizează posturile Monney Channel şi Realitatea TV asupra nerespectării prevederilor CNA privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă, care pot induce în eroare persoanele cărora li se adresează ori care iau contact cu aceasta şi care, din cauza caracterului înşelător, poate afecta comportamentul economic al acestora sau care, din acest motiv, prejudiciază ori poate prejudicia un concurent.
Compania Oltchim SA atrage atenţia asupra intenţiei de a afecta în mod negativ, interesele combinatului Oltchim, prin publicitatea tendenţioasă plătită în mod constant de către acţionarul minoritar PCC.”
În perioada 20.01.2011 – 24.02.2011, posturile TV Money Channel şi Realitatea TV au difuzat mai multe spoturi publicitare produse de firma PCC, care au drept subiect o falsă modernizare şi o falsă soluţie pentru Oltchim şi care prezintă Arpechim drept o instalaţie învechită şi ineficientă. (F.S)
Poliția îi răspunde lui Simion, după ce acesta a acuzat că a primit peste 90 de ameninţări cu moartea și că nu s-au făcut cercetări: „A fost deschis dosar penal. Nu tolerăm comportamentele sau exprimări care incită la ură”
Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR) a transmis, sâmbătă, într-un comunicat că Poliţia...




0 Comentarii