Web Analytics
scris joi, 10.03.2011

CNA a stopat reclama defăimătoare la adresa Oltchim şi Arpechim

Într-un comunicat de presă din partea Oltchim se arată că „CNA avertizează posturile Monney Channel şi Realitatea TV asupra nerespectării prevederilor CNA privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă, care pot induce în eroare persoanele cărora li se adresează ori care iau contact cu aceasta şi care, din cauza caracterului înşelător, poate afecta comportamentul economic al acestora sau care, din acest motiv, prejudiciază ori poate prejudicia un concurent.
Compania Oltchim SA atrage atenţia asupra intenţiei de a afecta în mod negativ, interesele combinatului Oltchim, prin publicitatea tendenţioasă plătită în mod constant de către acţionarul minoritar PCC.”
În perioada 20.01.2011 – 24.02.2011, posturile TV Money Channel şi Realitatea TV au difuzat mai multe spoturi publicitare produse de firma PCC, care au drept subiect o falsă modernizare şi o falsă soluţie pentru Oltchim şi care prezintă Arpechim drept o instalaţie învechită şi ineficientă.    (F.S)

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

La vânat de urs, adunaţi ca la urs

Sălbăticiunile sunt prezențe obișnuite în zona Muscel, departe fiind vremurile în care ursul de la Rucăr provoca un miting în anul 2019 sau când un...

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...