Web Analytics
scris miercuri, 28.04.2021

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 30 aprilie – 04 mai 2021

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 30 aprilie și 03 mai 2021 ca și zile libere la nivel național. Pentru ziua de 04 mai 2021, a treia zi de Paște, furnizorul CEZ Vânzare va acorda zi liberă plătită, conform CCM.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 30 aprilie – 04 mai 2021

Conform reglementărilor în vigoare și CCM, Centrele de Relații cu Clienții CEZ își întrerup activitatea în perioada 30 aprilie – 04 mai 2021.

Începând cu data de 05 mai 2021, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii virusului, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ din localitățile Pitești, Câmpulung şi Curtea de Argeș.

Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/

Cum se efectuează o programare?

  • Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
  • Completați numele, prenumele, adresa de mail;
  • Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
  • Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
  • Înregistrați programarea.

Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
  • Info Linia CEZ0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

  • Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbătă – duminică 08:00 – 16:00.

  • Alte canale de comunicare:
  • Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
  • Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro sau la adresa de corespondență Târgu Jiu, strada Depozitelor, nr. 2, județul Gorj.
  • La numărul de fax: 0248 524 834.

Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!

 

Direcţia Comunicare şi Marketing CEZ România

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

De la Crin, la cer senin…

La PSD Argeș, se schimbă obiceiurile de consum în materie de insucces. Înfrângerea a devenit pretext motivațional. Nu e rușine, ci, dimpotrivă,...

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...