Anunțul privind numirea lui Mihai Bordeanu în funcția de “Country Head Dacia” în România relevă și câteva detalii din așteptatul plan “Renaultion” pe care noul CEO, Luca de Meo, îl prezintă pe 14 ianuarie. Astfel, uzinele Dacia și Lada, care produc modelele din segmentul Global Access (Dacia și Lada) sunt grupate în subordinea lui Christophe Dridi, de la 1 ianuarie 2021. Astfel, fostul CEO Group Renault România a fost avansat la conducerea perimetrului industrial al gamei “Global Access” din România, Rusia și Maroc.
Citește și: Ambasada Suediei, cea mai frumoasă urare: „La mulți ani în Europa, România!”!
Mai exact, Dridi va gestiona politica industrială a mărcilor Dacia și Lada, precum și uzinele din cele trei țări menționate care produc vehicule ale acestor branduri. În România, în subordinea acestuia se vor afla Miguel Oliver, directorul al Uzinei Vehicule Dacia (UVD) din Mioveni, și Gabriel Vieru, directorul Uzinei Mecanice și Șasiuri Dacia. O altă noutate organizatorică-mărcile grupului Renault vor fi împărțite în patru “business unit”: Renault, Dacia & Lada, Alpine și New Mobility.
Citeste și: Medicul argeșean Remus Mihalcea vorbește despre diferențele dintre cele două vaccinuri anti-Covid
În România, la nivel comercial, marca Renault va fi condusă separat de Dacia, de un șef al cărui nume va fi dat publicității curând. Ca obiectiv, Luca de Meo urmărește desilozarea și agilizarea grupului Renault, de aici și numele noului program -Renaultion-care sugerează o revoluție la capitolul organizare. Pe de altă parte, articole din presa franceză, care citează surse din cadrul sindicatelor Renault, arată că planul francezilor de a își reduce costurile cu două miliarde de euro implică, printre altele, concedierea a 8% din forța sa de muncă, dar și înghețarea investițiilor din România și Maroc. ( M.S)
0 Comentarii