Web Analytics

Ce au sesizat argeşenii în 2019 Protecţiei Consumatorilor

de | 9.01.2020 13:14 | Economie

Poșta electronică rămâne cea mai utilizată metodă de semnalare a problemelor întâmpinate de consumatorii argeșeni, precizează, pentru Jurnalul de Argeș, comisarul-șef în cadrul Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Argeș, Violeta Nedelcu (foto).
„În general, la fel ca în anii anteriori, cele mai multe reclamații se referă la bunuri nealimentare, nu mă refer neapărat la garanții, fie că sunt electrice sau electrocasnice, telefoane, laptopuri, mașini de spălat, frigidere care se strică și nu sunt remediate în termenul legal. Oamenii vor mai repede decât în termenul legal sau nu sunt de acord cu reparația și vor înlocuirea, se apreciază de la caz la caz”, comunică comisarul-șef Violeta Nedelcu.
Alte nemulțumiri, dar sub 10%, sunt cele referitoare la prețurile produselor alimentare. Argeșenii mai sunt nemulțumiți și de serviciile financiare. Aproximativ 10-15% dintre reclamații vizează acest sector de servicii.
„Sperăm să ne sesizeze când sunt probleme, venind la sediu, apelând telefonul consumatorului, afișat, de regulă, la toți operatorii, dar și prin intermediul poștei electronice sau prin poșta clasică”, mai spune Violeta Nedelcu.

Articol scris de Mari Tudor

Distribuie!

0 Comentarii