În cadrul Galei Premiilor Piaţa 2016, desfășurată recent, Caroli Foods Group a primit premiul pentru „Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne. Compania a câştigat şi „Premiul pentru cea mai eficientă promoţie a unui furnizor” pentru Casa Caroliștilor şi menţiune pentru „Cele mai moderne servicii de distribuţie şi logistică” pentru FoodLine Logistics. Trebuie menționat că la această a XI-a ediţie a Galei Premiilor Piața ale industriei bunurilor de larg consum, Caroli Foods Group a câştigat premiul pentru „Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne, cu 47,3% din voturi. În ceea ce privește premiul pentru „Cea mai eficientă promoţie a unui furnizor” din grupa produselor din carne, acesta a fost obținut de compania piteștean cu 31,1% din voturi.
„Este premiul pe care ni l-am dorit cel mai mult”
„«Cel mai puternic brand» în categoria produselor de carne este premiul pe care ni l-am dorit cel mai mult şi, pe această cale, vreau să mulţumesc tuturor celor care au dat credit anul acesta brand-ului Caroli şi au apreciat efortul depus de întreaga echipă. Premiul pentru «Cea mai eficientă promoţie», respectiv Casa Caroliştilor, reprezintă o încurajare din partea partenerilor noştri care au apreciat curajul echipei de a lansa un produs de loializare, cu premii garantate, într-o categorie mai puţin obişnuită cu astfel de platforme digitale. De altfel, piaţa din România a evoluat semnificativ, atât din punct de vedere al preferinţelor consumatorilor şi implicit a produselor, dar şi din punct de vedere a comunicării, şi ne bucurăm foarte mult că reuşim să ne menţinem excelenţa în domeniu”, a declarat legat de aceste performanțe Ana Maria Băjan – director executiv Marketing, Business Development & PR Caroli Foods Group. F. Silvestru
0 Comentarii