Web Analytics
scris miercuri, 28.05.2014

Campanie de informare fără informare pentru reabilitarea Câmpulungului

După mai mult de un an de tăcere oficială şi realizări dezamăgitoare, înainte de alegeri a fost organizată o conferinţă de presă legată de proiectul de reabilitare a centrului istoric al Câmpulungului. Protagoniştii evenimentului au fost primarul Călin Andrei, o fătucă de la firma de implementare a proiectului, atotprezenta Carmen Bârloiu, specialist copywriter din partea Media Consulta şi reprezentanţi ai Primăriei. Cei de la presă s-au ales cu descrieri ale cromaticii afişelor şi diverselor obiecte de propagandă, cu o mapă, un pix şi un bloc-notes, plus precizarea că întrebările trebuie să vizeze doar campania de informare şi publicitate legată de proiect. În condiţiile în care despre lucrările efective nu s-au spus prea multe din cauza secretului implementării, probabil că şi la următoarele întâlniri cu presa marile realizări publicitare vor conta mai mult decât întârzierea pe teren.
(ELECTRO-CUTARE)

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...