Lanţul de bijuterii Teilor, ce deţine o reţea de 30 de magazine în principalele oraşe ale ţării, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 100 milioane lei, în condițiile în care în 2017 cifra de afaceri a companiei a sărit de 76 de milioane de lei. Avansul vine atât pe fondul educării consumatorului şi al creşterii puterii de cumpărare, cât şi pe fondul expansiunii companiei.
„Vom continua dezvoltarea reţelei la nivel naţional prin încă cel puţin patru magazine, dintre care încă unul Exclusive. Am observat că avem clienţi care călătoresc distanţe de peste 200 de kilometri pentru a putea avea inelul de logodnă şi verighete Teilor“, a declarat Horaţiu Vasilescu, directorul general al companiei fondate de antreprenorul piteștean Florin Enache. De asemenea, dacă va fi validat spaţiul potrivit, ar putea fi inaugurat până la finalul anului inclusiv primul magazin din afara graniţelor României, a mai spus Horaţiu Vasilescu, fără a oferi detalii. Cea mai recentă inaugurare a companiei a avut loc la Iaşi, în mall-ul Palas, unde lanţul de bijuterii a inaugurat un magazin Exclusive, aşa cum mai are doar în Bucureşti, în mall-ul Băneasa Shopping City din nordul oraşului. Investiţia în noul magazin Teilor Exclusive ce măsoară 35 mp se ridică la peste 200.000 de euro.
F. Silvestru