# Modificarea e inclusă în Master Planul de Transport
Comisia Europeană a acceptat varianta finală și revizuită a Master Planului General de Transport, împreună cu documentele-cheie ce stabilesc proiectele prioritare și calendarul de realizare, a anunțat joi Ministerul Transporturilor. Pe lângă mici modificări – autostrada de la Bacău la Pașcani transformată în Drum expres, Inelul de autostradă a Capitalei făcut pe partea de nord inițial ca „half-profile” și extinderea la trei benzi pe sens a autostrăzii Bucuresti-Pitești, documentul aduce o informație crucială care, practic, împarte strategia în două scenarii: unul optimist, în care până în 2020 s-ar putea face aproape toate marile autostrăzi și drumurile expres din plan, si altul pesimist în care, din cauza politicilor fiscale nedisciplinate și a lipsei de reformă, abia dacă se va reuși terminarea autostrăzii Sibiu-Pitești și a celor câteva autostrăzi deja începute.
În Master Planul aprobat la Bruxelles este inclus și proiectul autostrăzii Craiova-Pitești.
Master Planul General de Transport, documentul care indică priorităţile României în materie de infrastructură de transport până în 2030, implică investiţii totale de 43,5 miliarde de euro.
D.G.