Concomitent cu întocmirea studiului de fundamentare necesar în demersul efectuat pentru ca municipiul Câmpulung să devină stațiune turistică, redactorii acestuia au efectuat și o cercetare sociologică, un sondaj cuprinzând o duzină de întrebări vizând percepția localității de sub Mateiaș ca atracție turistică.
Ei bine, când a fost vorba de elemente de notorietate, cele prin care este recunoscut Câmpulungul în țară, s-au detașat patru asemenea indicii ce personalizează municipiul. A fost vorba despre ARO, uzină și mașină, cu 87% procent de recunoaștere, apoi a contat apartenența la zona Muscelului, cu 75%, iar pe locul trei a fost indicată ca element de notorietate al Câmpulungului însăși primărița Elena Lasconi, procentul fiind de 49%. Apoi au apărut în opțiuni festivaluri de folclor. Neindicate în grafice, dincolo de scorurile mari evidențiate mai sus, cu siguranță se regăsesc Scrisoarea lui Neacșu, Prima Capitală a Țării Românești, Negru Vodă, Bărăția și altele!
(ELECTRO-CUTARE)
Citește și Băile Kretzulescu, în loc de centru SPA, adăpost pentru boschetari
Citește și Circulaţie rutieră în suspans pe Bulevardul „Pardon” din Câmpulung
0 Comentarii