Web Analytics
scris joi, 22.08.2024

ARO și Lasconi, brandurile Câmpulungului

Concomitent cu întocmirea studiului de fundamentare necesar în demersul efectuat pentru ca municipiul Câmpulung să devină stațiune turistică, redactorii acestuia au efectuat și o cercetare sociologică, un sondaj cuprinzând o duzină de întrebări vizând percepția localității de sub Mateiaș ca atracție turistică.

ARO și Lasconi, brandurile Câmpulungului

Ei bine, când a fost vorba de elemente de notorietate, cele prin care este recunoscut Câmpulungul în țară, s-au detașat patru asemenea indicii ce personalizează municipiul. A fost vorba despre ARO, uzină și mașină, cu 87% procent de recunoaștere, apoi a contat apartenența la zona Muscelului, cu 75%, iar pe locul trei a fost indicată ca element de notorietate al Câmpulungului însăși primărița Elena Lasconi, procentul fiind de 49%. Apoi au apărut în opțiuni festivaluri de folclor. Neindicate în grafice, dincolo de scorurile mari evidențiate mai sus, cu siguranță se regăsesc Scrisoarea lui Neacșu, Prima Capitală a Țării Românești, Negru Vodă, Bărăția și altele!
(ELECTRO-CUTARE)

Citește și Băile Kretzulescu, în loc de centru SPA, adăpost pentru boschetari

Citește și Circulaţie rutieră în suspans pe Bulevardul „Pardon” din Câmpulung

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Adrian Mutu a votat în Italia

Adi Mutu este unul dintre cei mai cunoscuți fotbaliști români. Fostul atacant nu s-a ferit să-și...

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită