Apă Canal 2000 SA recomandă clienților săi comunicarea prin mijloace electronice cu societatea

de | 23.06.2020 10:08 | Actualitate

Având în vedere creşterea numărului de îmbolnăviri cu noul coronavirus în judeţul Argeş, SC Apă Canal 2000 SA recomandă clienţilor săi să evite aglomerarea la Ghişeul Unic şi să folosească pentru comunicarea cu societatea şi alte căi, în măsura posibilităţilor, respectiv: poşta electronică la adresa de e-mail contact@apa-canal2000.ro sau fax la nr. 0248 223 540.

De asemenea,  este recomandat clienţilor să îşi creeze un cont online pentru vizualizarea facturilor şi a istoricului plăţilor, pentru transmiterea indexului autocitit şi/sau efectuarea plăţilor online cu cardul, opţiune disponibilă pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro.

Reamintim că transmiterea indexului autocitit se poate face şi prin aplicaţia WhatsApp, la nr. de telefon: 0755.147.368.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon nr. 0248 625 050, 0348 411 022.

Semnalarea unor disfuncţionalităţi în alimentarea cu apă şi canalizarea apelor uzate se poate face la Dispecerat, telefon 0248 223 237 (24/24 ore)

Distribuie!

Articol scris de Antoniu Neguț

Editor și autor de content media, cu 9 ani de experiență în presa scrisă și online, autor a peste 10.000 de titluri publicate, specialist marketing, PR și social media. Absolvent licențiat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării.

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

0 Comentarii