Consiliul Local Curtea de Argeș a aprobat joi Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management a conducerii Centrului de Cultură şi Arte “George Topîrceanu”, calendarul concursului şi a desemnat reprezentanţii autorităţii deliberative în comisia de concurs şi în comisia de soluţionare a contestaţiilor precum şi condiţiile cumulative necesare unei persoane fizice pentru participare la concurs.
CITEȘTE ȘI: Primarul orașului Costești a primit distincția eparhială ,,Sfântul Neagoe Vodă Basarab”
După ce liberalul argeșean Cristian Mitrofan a fost numit președinte al CAS Argeş, Centrul de Cultură şi Arte a fost condus interimar de către Simona Hirică. Administraţia publică locală a reuşit să facă în jumătate de lună ceea ce altă dată făcea într-un an – a elaborat toate documentele necesare scoaterii la concurs a acestui post.
### Care sunt condiţiile de participare
Un criteriu eliminatoriu pentru cei care au vrut să se înscrie la concurs, studiile, a stârnit un val de …emoţii. S-a pus în discuție despre tinerii argeșeni care trebuie promovaţi, despre studiile și experiența profesională pe care trebuie să le aibă etc. Până la urmă, s-a decis ca vechimea în muncă să fie de şapte ani, iar studiile – din categoria: socio – umane, adică cienmatografie şi media, teatru şi arte, muzică, arte vizuale, limbi moderne, limba şi literatura română, jurnalism şi ştiinţe ale comunicării, studii culturale. Calendarul concursului este următorul:
Pe data de 22 februarie data limită de depunerea a proiectelor de management, 23 februarie selecţia dosarelor, 15 martie analiza proiectelor de concurs, prima etapă, 30 martie susţinerea proiectelor de concurs în cadrul interviului, a doua etapă, 31 martie rezultatele. Din comisia de concurs face parte şi viceprimarul Ştefan Dumitrache.
Antoniu Neguț
0 Comentarii