Web Analytics
scris miercuri, 24.10.2012

Boţârcă a devenit şi brand de vin

# Feteasca din „Cramele Boțârcani” a făcut furori la târgul „Bunătăți de Topoloveni”. La Târgul „Bunătăţi de Topoloveni – fondat 1901”, primarul Gheorghiţă Boţârcă a făcut concurenţă serioasă produselor fabricii de conserve MCG din localitate, inaugurată și rebranduită cu fast vinerea trecută. Edilul a atras privirile participanţilor la eveniment, inclusiv a ministrului agriculturii, Daniel Constantin, cu vinul său din producţia proprie, îmbuteliat sub brandul „Crama Boţârcani”. Cele zece sticle de vin din Cramele Boţârcani expuse în cadrul târgului au constituit nucleul unui decor rustic, atent construit din bogăţia de roade ale pământului culese în acest anotimp. Pentru a-şi boteza vinul, edilul Gheorghiţă Boţârcă a ales şi un logo spectaculos: „Prin foc vin la tine”. Iustina HARCO-BURCEA

Boţârcă a devenit şi brand de vin

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită