“Loganul a devenit unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei“, arată cotidianul britanic „Financial Times“. În timp ce giganţii auto din Europa de Vest încă se mai luptă cu efectele recesiunii, producătorii mai mici din Est au reuşit să iasă din criză într-o formă remarcabilă datorită accesibilităţii. Mai mult, acestea vor profita de pe urma dificultăţilor economice din statele vestice, unde piaţa pentru autoturisme ieftine a crescut considerabil. Deşi iniţial modelul Logan produs de Dacia era destinat pieţelor emergente din Europa Centrală şi de Est, în 2009 Germania a devenit principala piaţă de desfacere a vehiculului produs la Mioveni. Nemţii au preferat să profite de programul naţional de înnoire a parcului auto (similar programului „Rabla”), să obţină o reducere de 33% de la stat şi să cumpere maşini mai ieftine. Dacia a fost, în mod clar, unul dintre câştigătorii acestui program. (C.S.)

Aducțiunea de apă Pitești – Moșoaia – Poiana Lacului. Au început lucrările
S.C. Apă Canal 2000 a demarat lucrările care vizează aducțiunea Pitești – Moșoaia – Poiana Lacului...
0 Comentarii