Web Analytics
scris joi, 09.12.2010

Loganul, simblolul ironic al crizei

“Loganul a devenit unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei“, arată cotidianul britanic „Financial Times“. În timp ce giganţii auto din Europa de Vest încă se mai luptă cu efectele recesiunii, producătorii mai mici din Est au reuşit să iasă din criză într-o formă remarcabilă datorită accesibilităţii. Mai mult, acestea vor profita de pe urma dificultăţilor economice din statele vestice, unde piaţa pentru autoturisme ieftine a crescut considerabil. Deşi iniţial modelul Logan produs de Dacia era destinat pieţelor emergente din Europa Centrală şi de Est, în 2009 Germania a devenit principala piaţă de desfacere a vehiculului produs la Mioveni. Nemţii au preferat să profite de programul naţional de înnoire a parcului auto (similar programului „Rabla”), să obţină o reducere de 33% de la stat şi să cumpere maşini mai ieftine. Dacia a fost, în mod clar, unul dintre câştigătorii acestui program.     (C.S.)

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Petiție pentru apă la Stoenești

Orice ar face, primarul de la Stoenești nu scapă de șicanele opoziției, fiind evidențiate în mediul online diverse aspecte care sunt indicate a fi...