Web Analytics
scris joi, 30.05.2019

O ţuică produsă de o familie în Argeş devine brand naţional

Familia Mărăşoiu din Argeş a transformat reţeta de ţuică transmisă din tată în fiu de cinci generaţii într-un brand ce încet-încet ajunge să fie distribuit în toată ţara. Brandul Pater, lansat la finalul anului 2017, a ajuns în locaţii precum magazinele “Comtesse du Barry”, “Best Value Duty Free”, “JPB”, “Vino”, în magazinul “Nasu Roşu”, în lanţul de magazine fizice “Vinmag”, în magazinul online propriu vinmag.ro, însă şi în restaurante precum “Maize farm to table” şi “The Artist” din Bucureşti. Cel mai recent, țuica Pater se vinde la Iași, în eleganta degusterie “TRAVAGANT”, alături de brânzeturi fine și vinuri de mare clasă. De luna trecută, țuica Pater este comercializată într-un alt loc special, la “Prăvălia Idicel” din Capitală, pe Calea Floreasca.
M.S.

O ţuică produsă de o familie în Argeş devine brand naţional

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...