Familia Mărăşoiu din Argeş a transformat reţeta de ţuică transmisă din tată în fiu de cinci generaţii într-un brand ce încet-încet ajunge să fie distribuit în toată ţara. Brandul Pater, lansat la finalul anului 2017, a ajuns în locaţii precum magazinele “Comtesse du Barry”, “Best Value Duty Free”, “JPB”, “Vino”, în magazinul “Nasu Roşu”, în lanţul de magazine fizice “Vinmag”, în magazinul online propriu vinmag.ro, însă şi în restaurante precum “Maize farm to table” şi “The Artist” din Bucureşti. Cel mai recent, țuica Pater se vinde la Iași, în eleganta degusterie “TRAVAGANT”, alături de brânzeturi fine și vinuri de mare clasă. De luna trecută, țuica Pater este comercializată într-un alt loc special, la “Prăvălia Idicel” din Capitală, pe Calea Floreasca.
M.S.
Comisia Europeană deschide proceduri oficiale împotriva Facebook și Instagram în temeiul Actului legislativ privind serviciile digitale
Astăzi, 30 aprilie, Comisia Europeană a inițiat proceduri oficiale pentru a evalua dacă este...
30.04.2024 16:33
0 Comentarii