# Chair n-aude nimeni „Vocea clientului?” # Adrian Bărăitaru a achiziționat acum 7 luni un SUV produs la Colibași și consideră că a făcut o afacere proastă. Pentru argeșeanul Adrian Bărăitaru, achiziționarea celui mai ieftin SUV din lume s-a dovedit o afacere proastă. În decurs de câteva luni, mai exact din luna noiembrie a anului trecut, când a fost cumpărat, și până în prezent, autoturismul marca Dacia Duster a început să se deterioreze, stratul de lac care acoperă vopseaua ajugând în stadiul de exfoliere. Potrivit Adrianei Trandafir de la Vocea Clientului, serviciu pus la dispoziție de compania Automobile Dacia SA, garanția lacului, cât și a vopselei, este de trei ani sau în limita a 100 000 km parcurși. „Cumpărătorul automobilului căruia i s-a exfoliat lacul se poate adresa pentru constatare și reparații unei unități service Dacia”, a mai precizat dna Trandafir.
Angajații service-urilor dezvăluie cauzele exfolierii lacului
Dragoș Voicu, directorul service-ului Amat, unitate autorizată de Automobile Dacia SA, a pecizat că exfolierea lacului poate avea doar cauze externe, cum ar fi lovitura unei pietre sau excrementele de pasăre neșterse la timp. Radu Stâlpeanu, consilier la departamentul Caroserie-Vopsitorie al service-ului Iatsa, a admis că acest fenomen poate avea numeroase cauze. Nu a dorit, totuși, să le enumere, motivând că la stația service unde lucrează se află reprezentanța Dacia și nu dorește să tensioneze relațiile companiei Automobile Dacia SA cu Iatsa. De departe mai onest și mai curajos decât colegii săi de branșă, Dan Oncescu, laborant la vopsitoria service-ului Daperom, de la care a cumpărat, pe 22 noiembrie 2011, Adrian Bărăitaru autoturismul, a ținut să precizeze: „Exfolierea lacului începe în momentul în care pe suprafața lui apare o fisură datorată loviturilor de piatră, sării puse pe stradă în timpul iernii sau excrementelor de pasăre. Alte cauze ar mai fi: pregătirea incorectă a mașinii pentru vopsire, calitatea îndoielnică a lacului sau incompatibilitatea dintre vopsea, lac, diluanții și întăritorii utilizați în procesul de vopsire”. L-am contactat pentru o declarație și pe Constantin Stroe, vice-președintele Consiliului de Administrație al Automobile Dacia SA, însă domnia sa nu a dorit să comenteze pe marginea acestui subiect. Iustina HARCO
0 Comentarii