Familia Mărăşoiu din Argeş (familie din care face parte și Dorin Mărășoiu, fostul vicepreședinte al CJ Argeș) a transformat reţeta de ţuică transmisă din tată în fiu de cinci generaţii într-un brand care este distribuit în toată ţara. Brandul Pater, lansat la finalul anului 2017, a ajuns în locaţii precum magazinele Comtesse du Barry, Best Value Duty Free, JPB, Vino, în magazinul Nasu Roşu, în lanţul de magazine fizice Vinmag, în magazinul online propriu vinmag.ro, însă şi în restaurante precum Maize farm to table şi The Artist din Bucureşti. Și nu peste mult timp brandul de ţuică şi rachiu urmează să fie lansat şi la Paris, într-un magazin ce urmează a fi deschis de grupul românesc Le Manoir.
M.S.
Clinica de medicină dentară Dr. TEO – Zâmbim oricând împreună! PEDODONŢIA
Dinţişorii de lapte, pe lângă faptul că ajută în masticația cât și dezvoltarea vorbirii la copii,...
08.05.2024 13:59
0 Comentarii