În perioada vacanţei judecătoreşti, 17 iulie – 04 septembrie 2017, Biroul Arhivă şi Registratură al Tribunalului Argeş va fi deschis publicului în zilele de luni şi marţi, între orele 0800 – 1000, în aceste interval putând fi depuse acţiuni, cereri şi documente cu privire la dosarele aflate pe rolul instanţei ori soluţionate şi pot fi solicitate dosarele pentru studiu.
În celelalte zile, acţiunile, cererile şi documentele cu privire la dosarele aflate pe rolul instanţei ori soluţionate, pot fi transmise instanţei prin: e-mail, fax, poştă.
Biroul apostile îşi va desfăşura activitatea între orele 0830 – 1230 – primirea actelor, şi orele 1400 – eliberare acte, în spaţiul rezervat acestei activităţi, după cum urmează:
în perioada 24 – 28 iulie 2017 – în fiecare zi;
în perioada 14 – 18 august 2017 – în fiecare zi;

Câți bani avea în casă managerul de spital reținut pentru o șpagă de 250.000 de lei
Managerul Spitalului din Caransebeş, indian la origini, a fost reţinut în Timişoara de procurorii...
0 Comentarii