Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) atrage atenţia asupra unor posibile înşelătorii, după ce mai multe persoane au fost apelate de către pretinşi angajaţi ai instituţiei. Potrivit oficialilor CNAS, nici Casa Naţională, nici casele teritoriale de asigurări de sănătate subordonate nu solicită persoanelor asigurate sau neasigurate informaţii privind conturi bancare, parole personale sau PIN-uri, transmite News.ro.
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a primit semnalări că mai mulţi cetăţeni au fost apelaţi telefonic de persoane care s-au prezentat drept angajaţi ai caselor de asigurări de sănătate, au pretins că trebuie să transmită celor apelaţi sume de bani de la instituţie şi sub acest pretext au solicitat informaţii despre codul numeric personal (CNP) şi despre conturile bancare, informează instituţia într-un comunicat de presă.
Citește și: Ce sancțiune a primit un taximetrist care a refuzat să îl ia pe Dacian Cioloş de la aeroportul Otopeni
În acest context, CNAS atrage atenţia tuturor cetăţenilor „să manifeste prudenţă maximă” faţă de solicitările de comunicare a unor informaţii sau documente cu caracter personal sau confidenţial, primite telefonic ori prin alte mijloace de comunicare la distanţă (e-mail, mesaje scrise etc.), aparent în numele instituţiei sau al vreunei case de asigurări de sănătate din subordine.
„Nici CNAS, nici casele de asigurări de sănătate subordonate nu solicită persoanelor asigurate sau neasigurate informaţii referitoare la conturi bancare, parole personale sau PIN-uri. Orice îndoială faţă de legitimitatea unei solicitări de informaţii sau documente vă rugăm să o verificaţi la casa de asigurări de sănătate respectivă”, precizează instituţia citată.
0 Comentarii