Web Analytics
scris miercuri, 02.07.2025

Laurent Rousseau – şef Serviciu Cumpărari Proiect Logan: Etape cheie în evoluţia Dacia (II)

”Oamenii DACIEI’’ – interviuri de Cristina Rousseau (14)

Laurent Rousseau – şef Serviciu Cumpărari Proiect Logan: Etape cheie în evoluţia Dacia (II)

Cristina Rousseau: Dacia, o marcă de automobile, brand românesc, a ajuns să se impună pe piața mondială grație strategiei bazate pe accesibilitate și a celui mai bun raport calitate-cost. Care sunt punctele cheie ce plasează Dacia în lume?

Rousseau Laurent: Voi răspunde cu câteva puncte cheie:
1. Prezență internațională: Dacia este prezentă în 44 de țări, în principal în Europa și regiunea mediteraneană, cu peste 8 milioane de clienți. Marca este deosebit de populară în Franța, unde ocupă un loc semnificativ pe piața auto;
2. Modele emblematice: Modele precum Logan, Sandero și Duster au contribuit la reputația Daciei. Sandero, de exemplu, a devenit cea mai bine vândută mașină persoanelor fizice din Europa;
3. Strategia de piață: Dacia se remarca prin abordarea pragmatică, oferind vehicule funcționale și accesibile. Brandul se concentrează pe elementele esențiale, optimizând costurile în fiecare etapă a producției pentru a oferi prețuri competitive;

4. Performanță comercială: În 2022, Dacia a înregistrat 569.208 vânzări de autoturisme la nivel mondial, consolidându-și poziția pe piața europeană cu creșterea cotei de piață în mai multe țări;
5. Inovație și Competiție: Dacia participă la competiții internaționale precum Raliul Dakar și Campionatul Mondial de Raliuri-Raid cu prototipul Sandrider, care îi întărește imaginea de marcă dinamică și inovatoare;
6. Producție și export: Brandul are centre de producție eficiente, în special în România și Maroc, unde își asamblează câteva dintre modelele sale. Aceste site-uri contribuie la exportul de vehicule pe diverse piețe internaționale.

Cristina Rousseau: Pe scurt, Dacia s-a poziționat ca un jucător cheie pe piața globală de automobile prin concentrarea pe vehicule accesibile, practice și economice, răspunzând astfel nevoilor clienților care caută simplitate și eficiență.

Citește și Laurent Rousseau – şef Serviciu Cumpărari Proiect Logan: Etape cheieîn evoluţia Dacia (I)

Citește și Dan Titică, inginer: „Am avut marele noroc să întâlnesc în familia Dacia, apoi în familia Renault, oameni cu talent incontestabil de lider”

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită