Vineri a fost o zi excelentă pentru cumpărături. Ofertele de Black Friday au atras mai mulți români decât anul trecut. S-au vândut în cțteva ore peste 2 milioane de produse, iar coșul mediu a depășit 1500 de lei. În primele 15 minute de la start, 8 tone de carne de porc au fost vândute de către o platformă online.
La un alt retailer online, una dintre cele mai mari comenzi făcute de un singur client depășește 20.000 de lei. Acesta și-a cumpărat un laptop performant și un telefon de ultimă generație.
Un singur procesator de plăți a raportat după-amiază cumpărături de peste 100 de milioane de euro. Cea mai mare tranzacție înregistrată a fost de 75 de mii de lei. Oamenii au căutat produse cosmetice, alimentare, haine, jucării, telefoane și electrocasnice. Pasionații de cumpărături au urmărit ofertele de la miezul nopții. Până la prânz, platformele de vânzări înregistrau cu 20% mai multe comenzi decât anul trecut.
În magazinele cu electrocasnice, reducerile sunt între 10 și 50%. Oamenii sunt atenți atât la calitatea produselor, cât și la prețurile acestora. Pot cumpăra, de exemplu, o plită cu reducere de 20%, un aragaz cu reducere de 34% sau o hotă decorativă cu reducere de 50%.
Citește și: Al doilea denunţ făcut de primăriţa din Corbi, înainte să plece din funcţie
Unul dintre cei mai mari retaileri online a reușit să vândă în primele zece ore de la start 2,5 milioane de produse a căror valoare însumează 745 milioane de lei. Peste 73% din comenzi au fost plătite cu cardul, online, fiind și cel mai înalt nivel istoric atins.
În topul categoriilor vândute se află cosmeticele, băuturile, produsele de băcănie sau pet shop, dar au fost vândute și automobile, pachete turistice sau aur și monede. Românii au cumpărat și vouchere pentru bilete de avion sau nopți de cazare.
0 Comentarii