Web Analytics
scris joi, 26.09.2024

ARO, mai scump decât Dacia Sandero

Amatorii de mașini de colecție pot accesa o ofertă bogată de vânzare, iar trecerea anilor face ca automobilele fabricate la uzina ARO din Câmpulung să fie din ce în ce mai căutate. Deși nu sunt ieftine deloc, cu excepția celor utilizate des și mai puțin îngrijite, dar care încă mai pot fi utile pentru transport persoane și marfă.

ARO, mai scump decât Dacia Sandero

De regulă acestea sunt oferite la vânzare la prețuri cuprinse între o mie și cinci mii de euro, în funcție de anul fabricației și starea actuală. Iar dacă au nevoie de reparații, acestea pot fi efectuate folosind piese rezultate din dezmembrări, un ARO vândut pentru așa ceva costând doar câteva sute de euro.

Situația se schimbă atunci când este vorba despre mașini atestate istoric, mașini devenite deja de colecție. La acest moment, unul dintre cele mai scumpe autovehicule fabricate la Câmpulung este un ARO model 240, ieșit pe poarta uzinei în anul 1977. Proprietarul cere 16.000 de euro pentru acesta, vânzând totodată și o poveste, mașina aflându-se în anul 1989 în dotarea unității de Securitate de la Băneasa, intrând apoi în serviciul Jandarmeriei. Un alt vehicul pentru care se cer bani mulți este un ARO 243, prețul acestuia fiind de 12.000 de euro.
De regulă sunt mai scumpe mașinile mai vechi, în cazul producătorului muscelean acestea fiind cele din modelul M461. Un ”IMS”, cum incorect i se spune, fabricat în 1970, este evaluat la 12.700 de euro, iar unul atestat istoric, cu proprietar câmpulungean, se vinde cu 15.000 de euro.
Cătălin Ioan Butoiu

Citește și Centralele de apartament vor fi înlocuite în România. Ce se montează în locul lor

Citește și Producția auto națională: +8,7% în primele 8 luni. Dacia și Ford, în cifre

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită