Decizia constructorului autostrăzii Pitești – Sibiu de a cere închiderea circulației rutiere pe DN 7 Valea Oltului timp de o lună a îngreunat activitatea Dacia. Dificultățile curente de transport pe teritoriul României s-au accentuat odată cu necesitatea de ocolire. „Avem un factor destabilizant în acest moment”, a spus Mihai Bordeanu, șeful Dacia în România, potrivit celor de la profit.ro.
Citește și: Plățile în numerar de peste 10.000 euro sunt interzise, din 2027, în toate țările UE
Activitatea celui mai mare exportator al României se bazează în special pe transportul pe șosea, de la Mioveni, Argeș, unde sunt produse automobilele, către dealerii din Europa. Prin urmare, din cauza restricției de pe Valea Oltului – închiderea circulației între orele 6.00 și 20.00 – situația de pe Valea Oltului, și așa problematică din cauza aglomerației rutiere, a devenit și mai complicată pentru Dacia.
„Trimitem circa 600 de camioane săptămânal pe Valea Oltului, care vor fi nevoite să ocolească circa două ore în plus. Dacă tot facem recensământul, ar mai fi alte circa 150 de camioane pe săptămână care trec pe podul de la Ruse, care și el este problematic. Una peste alta, avem un factor destabilizant în transport, în acest moment”, a spus, conform sursei ciate, Mihai Bordeanu, managing director al mărcii Dacia în regiunea Europa de Sud-Est și, în același timp, Country Head Romania pe activitățile Dacia, inclusiv uzina din Pitești.
„O primă estimare ne arată că sunt cam 50.000 de euro pe săptămână, costuri. Nu este doar combustibilul, sunt și alte cheltuieli”, a explicat șeful Dacia, care speră ca situația să nu dureze mai mult de o lună.
0 Comentarii