Web Analytics
scris miercuri, 07.09.2016

Gold Plast Topoloveni de la 35 la 600 de angajaţi în 10 ani

Gold Plast, un producător italian de veselă de unică folosinţă, produce la Topoloveni, în judeţul Argeş, circa 800.000 de piese pe an. Compania a intrat pe piaţa locală în 2006 când a deschis fabrica din Topoloveni, iar de-a lungul celor zece ani care au trecut de atunci, italienii au investit circa 30 de milioane de euro. „Doar în ultimii 3 ani, Gold Plast a investit în fabrica de la Topoloveni peste 4 milioane de euro şi va continua în următorii ani să investească atât pentru modernizarea echipamentelor de lucru cât şi pentru eficientizarea procesului de producţie. De asemenea, suntem preocupaţi de asigurarea unei resurse umane calificate şi în acest scop avem proiecte în derulare cu şcolile profesionale din teritoriu şi cu Facultatea de Mecanică şi Tehnologie a Universităţii din Piteşti”, a declarat Luca Rabbia, director operaţional Gold Plast. Iniţial fabrica a pornit la drum cu 35 de salariaţi care foloseau zece utilaje. Astăzi, numărul lor a ajuns la aproape 600.

Export în 39 de țări

Mai mult, produsele „made in Romania” ajung în 39 de ţări, cele mai importante pieţe de export fiind Italia, Elveţia şi Franţa. Compania se gândeşte însă să găsească clienţi şi pe piaţa locală. „Intenţionăm să abordăm mai intens piaţa din România bazându-ne pe faptul că industria locală a ospitalităţii a început să aibă din 2013 o contribuţie importantă la PIB – 5,1% şi este estimată o rată medie de creştere anuală de 3,8% până în 2024”, a mai spus Luca Rabbia, director operaţional Gold Plast. Produsele companiei se adresează în primul rând consumatorilor din industria ospitalităţii, care deţin o pondere de 73% în totalul vânzărilor dar şi consumatorilor individuali (cu o cotă de piaţă de 21%) şi industriali (6%). Ponderea cea mai mare în structura vânzărilor o au farfuriile cu 45%, urmate de tacâmuri (27%), vesela pentru finger food (20%) şi de pahare (8%). Gold Plast Group este prezentă de 30 de ani la nivel global pe piaţa veselei de unică folosinţă având patru entităţi legale, două fabrici, un centru de inovaţie şi un număr de 750 de angajaţi. Produsele sale sunt vândute în 39 de tări, printr-o reţea de 17 distribuitori. În 2015 grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 32 milioane de euro. În România, una dintre cele mai importante pieţe pentru grup dat fiind că aici are o bună parte din producţie, compania a obţinut venituri de 23 milioane de euro anul trecut.
F. Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...