Web Analytics
scris miercuri, 22.06.2016

Magiunul de Topoloveni mizează pe creşterea vânzărilor cu 25%

Compania Sonimpex Topoloveni, controlată de Bibiana Stanciulov, care produce brandul  „Magiun de prune de Topoloveni”, a avut în 2015 afaceri de peste 730.000 de euro, cu 4% mai puţin faţă de anul precedent, rezultate obţinute cu ajutorul a aproximativ 30 de angajaţi. „Avem vânzări mult, mult mai mici faţă 2012 – cel mai bun an al nostru. În 2011 am primit Indicaţia Geografică Protejată, iar apoi am intrat masiv pe piaţă. În 2012 a fost vârful de vânzări, dar tot atunci au intrat pe piaţă şi alţi producători”, a declarat pentru ZF Bibiana Stanciulov, care pune declinul vânzărilor pe seama concurenţei neloiale spunând că alte companii s-ar fi folosit de brandul „Topoloveni” pentru a comercializa produse asemănătoare.  În ceea ce privește anul 2016, producătorul magiunului de prune de Topoloveni estimează vânzări în creștere cu 25%. F. Silvestru

Magiunul de Topoloveni mizează pe creşterea vânzărilor cu 25%

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...