Web Analytics
scris miercuri, 22.06.2016

Magiunul de Topoloveni mizează pe creşterea vânzărilor cu 25%

Compania Sonimpex Topoloveni, controlată de Bibiana Stanciulov, care produce brandul  „Magiun de prune de Topoloveni”, a avut în 2015 afaceri de peste 730.000 de euro, cu 4% mai puţin faţă de anul precedent, rezultate obţinute cu ajutorul a aproximativ 30 de angajaţi. „Avem vânzări mult, mult mai mici faţă 2012 – cel mai bun an al nostru. În 2011 am primit Indicaţia Geografică Protejată, iar apoi am intrat masiv pe piaţă. În 2012 a fost vârful de vânzări, dar tot atunci au intrat pe piaţă şi alţi producători”, a declarat pentru ZF Bibiana Stanciulov, care pune declinul vânzărilor pe seama concurenţei neloiale spunând că alte companii s-ar fi folosit de brandul „Topoloveni” pentru a comercializa produse asemănătoare.  În ceea ce privește anul 2016, producătorul magiunului de prune de Topoloveni estimează vânzări în creștere cu 25%. F. Silvestru

Magiunul de Topoloveni mizează pe creşterea vânzărilor cu 25%

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită