Culorile drapelului românesc au ajuns tocmai la New York de Ziua Naţională. Times Square s-a colorat în roşu, galben şi albastru, în cadrul campaniei „365 Days of Romania in Times Square”, scrie Agerpres.
Citește și: Castelul Dracula din comuna Arefu, inaugurat de Ziua Națională a României
„Americanii, dar şi turiştii străini aflaţi în New York se trezesc pe 1 Decembrie alături de brandurile româneşti Arctic şi Vola.ro, mesajele lor urmând să ruleze de Ziua Naţională a României, în cadrul proiectului ‘365 Days of Romania in Times Square’. Iniţiativa aparţine echipelor Blindspot, Biz şi Rusu+Borţun şi îşi propune să promoveze global valorile şi tradiţiile locale cu ajutorul brandurilor şi companiilor din România”, se arată într-un comunicat al iniţiatorilor proiectului.
Citește și: De Ziua României, 19 cupluri au fost premiate la Mioveni
Au mai răspuns pozitiv proiectului brandurile Romstal, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo, care îşi vor începe campaniile în 2024. Prin „365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului.
0 Comentarii