Operatorul feroviar de stat CFR Călători vinde bilete la toate trenurile, inclusiv la cele anulate. Și, după ce este oficial că trenul este anulat, primești mesaj pe telefon că trenul tău pleacă din stație și, apoi, că te apropii de destinație.
Citește și: Se circulă pe noul pod de la Dâmbovicioara
Cazul a fost semnalat de către un cititor al site-ului Club Feroviar, care luni dimineață și-a cumpărat un bilet la trenul R 13197 cu plecare din București Nord la ora 15:06 și sosire la București Băneasa la ora 15:14. Este vorba de așa-numitul „tren de Dragon”, care circulă între Gara de Nord și Gara Obor, cu trecere prin Pantelimon Vest, în dreptul complexului comercial Dragonul Roșu din București, scrie Club Feroviar, unde poate fi citită povestirea integrală.
Citește și: Așa arată patinoarul din centrul Piteștiului!
Pe scurt, explicația ar fi că cele două sisteme informaționale implicate în această situație, cel al CFR SA – compania de stat care administrează infrastructura (deci trasele) și cel al CFR Călători – compania de stat care operează efectiv transportul, „nu se pupă”.Astfel, conform sursei citate: „în țara IT-iștilor, două sisteme informatice ale unor companii feroviare, ambele de stat, ambele aflate în subordinea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, nu sunt conectate. Iar unul dintre ele transmite mesaje eronate, ca și cum trenul nu ar fi fost anulat, ci în circulație.”
Sursa: Club Feroviar
0 Comentarii