Oficialii operatorului aviatic low-cost Wizz Air, cu sediul la Budapesta, au decis să reducă frecvența curselor din și spre România în luna august. Hotărârea vine pe fondul unui val de nemulțumiri ale clienților după ce mai multe curse au înregistrat întârzieri sau au fost anulate.
Citește și: Sancțiuni pentru pietonii care traversează neregulamentar
Fiind vorba de zboruri deja vândute, oficialul companiei a precizat că au fost trimise – încă de săptămâna trecută – mesaje clienților prin care sunt informați ca au la dispoziție opțiunea de rambursare sau de reprogramare ulterioară a zborului. Oficialul companiei a explicat contextul în care s-au înregistrat întârzieri și s-au anulat zboruri în ultima perioadă. „O anulare de zbor ne costă foarte mult. Anularea este ultima variantă la care recurgem”, acesta a fost mesajul reprezentanților companiei ungurești Wizz Air.
Conform datelor obținute de la Compania Naționale de Aeroporturi București (CNAB) în perioada 29 iunie – 5 iulie și 22 – 28 iunie, au fost peste 200 de curse Wizz Air întârziate cu cel puțin 30 de minute și 13 anulate pe Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București, relatează gandul.ro. Potrivit Wizz Air, există și un Centru Telefonic pentru Asistență Specială, pe care pasagerii cu zboruri anulate sau o întârziere mai mare de cinci ore îl pot apela la tarif normal. Numărul pentru România este 0040 312 294 796, pentru limba română, programul este 9-18, dar în engleză este non stop.
0 Comentarii