Anul acesta se împlinesc două decenii de la privatizarea uzinei ARO, cu consecințele știute. Un răstimp care a mai estompat nostalgia, dar o perioadă în care s-a amplificat pasiunea multora față de Zimbrul Carpaților. A apărut un Muzeu al Automobilului chiar la Câmpulung, evidențiind cu precădere mașinile fabricate sub dealul Măgurii, iar ARO și M461 se regăsesc și acum în diverse colțuri ale lumii. Există și încercări de realizare a unor modele bazate pe fostul autovehicul românesc, iar mai nou sunt realizate și machete ale mașinii de teren.
În Mărgineni, Bacău, există un producător de astfel de machete. Anul trecut a scos pe piață primul model, reproducerea unui ARO 244 Diesel în varianta de producție din anul 1989. Reproducerea s-a făcut la scara 1:18, în doar o mie de bucăți, prețul unei machete fiind de 470 de lei. Iar intenția este de a continua fabricarea machetelor ARO.
C.I.B.
Citește și Fiscul argeşean a făcut recurs în procesul de faliment al lui ARO Câmpulung
0 Comentarii