Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță că a demarat o serie de acțiuni de control, la nivelul întregii țări, la furnizorii de energie electrică, în urma creșterii numărului de reclamații înregistrate de la consumatori.
Controalele comisarilor ANPC se derulează la furnizorii de energie electrică și verifică modul în care sunt respectate prevederile legale în vigoare, în ceea ce privește calcularea facturilor emise de aceștia către consumatorul-persoană fizică, în ultima perioadă.
Citește și: Producătorii agricoli încă se mai pot înscrie la Sărbătoarea recoltei de la Mioveni
Consumatorii, dacă au vreo nemulțumire legată de modul în care a fost realizată factura de consum, trebuie să ia, mai întâi, legătura cu operatorul economic care furnizează acest serviciu, iar dacă acest dialog sau informațiile primite nu sunt satisfăcătoare, pentru consumator, acesta să completeze formularul de sesizare de pe site-ul instituției, www.anpc.ro .
0 Comentarii