Web Analytics
scris miercuri, 15.12.2021

Finalizare proiect: ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii municipiului Pitești”

Pe 15 decembrie 2021, a avut loc la Primăria Municipiului Pitești conferința de finalizare a proiectului ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii municipiului Pitești” finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014–2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.

Finalizare proiect: ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii municipiului Pitești”

În urma implementării proiectului au fost obținute următoarele rezultate:

-Implementare portal servicii electronice și modul bugetare participativă pentru cetățeni;

-Schimb de experiență cu autorități / instituții / organisme ale administrațiilor Uniunii Europene;

-Retrodigitalizarea documentelor tradiționale aflate în arhiva instituției;

-Plan de comunicare privind atragerea utilizatorilor vizați la serviciile electronice oferite;

-Instruirea unui număr de 25 de salariați din cadrul instituției în domeniul planificării strategice.

Portalul de servicii poate fi accesat de pe site-ul www.primariapitesti.ro, secțiunea Servicii Online – ePortal: https://eportal.primariapitesti.ro/ , serviciile disponibile fiind:

-Obținere Certificat de Nomenclatură stradală;

-Autorizații transport greu;

-Autorizație taxi;

-Viză anuală taximetrie;

-Cazier profesional taxi;

-Sesizări online – harta incidentelor;

-Autorizație privind desfășurarea activităților economice;

-Cerere ocupare domeniu public (acord pentru utilizarea temporară a locurilor publice în scopul desfășurării de activități comerciale);

-Înștiințarea începerii lucrărilor de construire/desființare;

-Înștiințarea terminării lucrărilor de construire/desființare.

Citește și PITEȘTI. A fost instituit un nou sens unic de circulație

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă consolidarea capacității administrative a Municipiului Pitești prin simplificarea măsurilor adresate cetățenilor și îmbunătățirea procesului decizional, a planificării strategice și execuției bugetare.

Scopul proiectului a constat in consolidarea capacității administrative a Municipiului Pitești prin crearea unui portal de servicii electronice, a unui modul de bugetare participativa, retrodigitalizarea documentelor din cadrul institutiei si dezvoltarea competentelor si abilitatilor personalului de conducere și execuție din Primăria Municipiului Pitești. Valoarea totală a proiectului este de 3.995.941,20 lei, din care valoarea cofinanțării Uniunii Europene în sumă de 3.396.550,05 lei.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...