Fabrice Cambolive, director comercial la Dacia, a anunţat acum câteva zile rezultatele foarte bune obţinute de producătorul auto de la Mioveni într-un an extrem de greu, cum a fost 2010. Cifrele seci spun totul. Pe vreme de criză, Dacia a vândut cu 12% mai multe maşini decât în 2009, preponderent pe pieţele externe, iar pentru al şaselea an consecutiv, ritmul de creştere a vânzărilor a sărit de 10%. Practic, din 2005 şi până în prezent, volumul livrărilor anuale s-a dublat. Dacă mai adăugăm că Dacia susţine circa 5% din PIB-ul României, luând în calcul şi industria orizontală, devine limpede că producătorul de la Mioveni este unul dintre principale motoare ale economiei româneşti. Aflat în prima linie a celor care fac constantă performanţa la Dacia, directorul comercial Fabrice Cambolive merită cu prisosinţă să-l declarăm Omul Săptămânii
Vali Irina Ciobanu
Vali Irina Ciobanu, membră a Uniunii Artiștilor Plastici din România, filiala București, a expus...
02.05.2024 11:30
0 Comentarii