Web Analytics
scris vineri, 31.07.2020

Noul CEO al Renault, la prima vizită externă în România: „Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător”

Luca de Meo, noul CEO Renault, compară evoluția Dacia cu un „miracol” și consideră că este momentul potrivit ca brandul de la Mioveni să „înflorească”.

Noul CEO al Renault, la prima vizită externă în România: „Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător”

Vă reamintim că, Luca de Meo a preluat de la 1 iulie postul de CEO al constructorului francez Renault, iar prima sa vizită internațională a avut loc cu numai câteva zile în urmă în România.

Timp de două zile, oficialul italian a vizitat Uzina de la Mioveni, centrul tehnic de la Titu, dar și clădirea de birouri Renault Business Connected din București.

La sfârșitul acestei vizite care nu a fost promovată aproape deloc de producătorul francez, Luca de Meo susține că Dacia reprezintă un miracol datorită rezultatelor financiare excelente pe care le obține în segmentul său. În plus, De Meo sugerează că plănuiește o strategie îmbunătățită pentru ca brandul Dacia să devină și mai puternic.

„Privită din interior, Dacia arată și mai mult ca un miracol. Nimeni din industria auto nu poate face atât de mulți bani la acest nivel al pieței. Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător”, a precizat Luca de Meo.

Declarația face parte dintr-un discurs susținut de Luca de Meo cu ocazia publicării rezultatelor financiare ale Grupului Renault pentru prima jumătate a anului. Renault a anunțat că a înregistrat o pierdere record de 7.3 miliarde de euro în prima jumătate a anului, comparativ cu un profit de 1.5 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut.

Pierderile sunt efectul direct al scăderii vânzărilor la nivel global cu 34% comparativ cu primele șase luni din 2019, însă francezii menționează că o „contribuție” majoră la acest rezultat negativ o au partenerii de la Nissan.

De altfel, dacă nu ar fi luate în calcul pierderile Nissan, Renault ar fi raportat o pierdere de „numai” două miliarde de euro.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

La vânat de urs, adunaţi ca la urs

Sălbăticiunile sunt prezențe obișnuite în zona Muscel, departe fiind vremurile în care ursul de la Rucăr provoca un miting în anul 2019 sau când un...

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...