Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

tricou

Concurs de proiecte. Și tu poți să faci tricoul FC Argeș!

7 ore ago
covid-19, coronavirus

Situația epidemiologică din județul Argeș-Covid-19

7 ore ago
Prefectura Argeș: Persoanele dializate, imobilizate sau nedeplasabile - vaccinate în Etapa a II-a 1

Prefectura Argeș: Persoanele dializate, imobilizate sau nedeplasabile – vaccinate în Etapa a II-a

8 ore ago
George_Cristian_Maior

Ambasadorul României a participat la ceremonia de instalare a celui de-al 46-lea Preşedinte al Statelor Unite ale Americii, Joseph R. Biden Jr.

8 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

75 de Dacii vechi au devenit în 2014 maşini de epocă

75 de Dacii vechi au devenit în 2014 maşini de epocă 2
byJurnal de Arges
6 ani ago
in Politica si Administratie

75 de Dacii vechi au devenit în 2014 maşini de epocă 3Maşinile româneşti vechi se pot transforma uşor dintr-o povară într-o afacere în condițiile în care piaţa celor care caută, cumpără şi recondiţionează modele Dacia cu vechime este din ce în ce mai mare, iar mulţi dintre cei care îşi abandonaseră maşinile vechi au dezvoltat adevărate pasiuni pentru acestea.

Dovadă în acest sens este faptul că în tot anul trecut, 75 de Dacii au primit atestatul de vehicul istoric şi au intrat în familia Retromobil Club România, în loc să fie distruse prin programul REMAT. Dintre acestea, cele mai multe (55) sunt Dacia 1300, apoi Dacia 1100 (15), Dacia 1310 (4) şi o Dacia 2000. În Retromobil Club România pot intra toate automobilele mai vechi de 30 de ani, care nu mai sunt acum în fabricaţie. Secţia Dacia Clasic poate primi, aşadar, modele precum Dacia 1100, Dacia 1300, Dacia 1310 si Dacia 2000.
În octombrie 2014, legislaţia care prevede atestarea automobilelor ca vehicul istoric a suferit o schimbare importantă, care va ajuta la conservarea maşinilor româneşti. Concret, s-a schimbat definiţia termenului „vehicul istoric”, astfel că acum pot fi atestate maşinile mai vechi de 30 de ani care nu se află în producţie, chiar dacă nu au trecut 30 de ani de la sistarea fabricării lor, aşa cum prevedea anterior legea.
„Odată cu modificarea definiţiei de vehicul istoric vor putea fi salvate şi alte modele care deocamdată prezintă un interes mai redus faţă de clasicele 1100 şi 1300. Vorbim aici de Dacia 1310, 1410 Sport. Lor li se adaugă alte autoturisme produse în România, tratate până acum cu ceva mai multă reticenţă din punctul de vedere al potenţialului colectibil, ca de exemplu întreaga gamă ARO şi autoturismele OLTCIT”, a declarat recent preşedintele secţiei Dacia Clasic, Ovidiu Măgureanu.
Florin Silvestru

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Related Posts

George_Cristian_Maior
Actualitate

Ambasadorul României a participat la ceremonia de instalare a celui de-al 46-lea Preşedinte al Statelor Unite ale Americii, Joseph R. Biden Jr.

21/01/2021 - 17:58
Schimbări în legislativul câmpulungean 4
Actualitate

Schimbări în legislativul câmpulungean

21/01/2021 - 13:19
AUR a scos deputat în Argeş cu aproape 140.000 de lei 5
Actualitate

AUR a scos deputat în Argeş cu aproape 140.000 de lei

21/01/2021 - 13:13
Reporterul Lăsconi susţine primarul Lăsconi 6
Actualitate

Reporterul Lăsconi susţine primarul Lăsconi

21/01/2021 - 13:12

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • CORESPONDENŢĂ DIN SUA Quo Vadis America?
  • Lecţia excepţionalismului american
  • BCE forţează suprimarea completă a pieţelor în Europa
  • ISTORICUL PRIVATIZĂRII ÎN ROMÂNIA Intrarea capitalului privat în companiile româneşti (1)
  • AVERTISMENT FITCH: Profiturile băncilor americane vor fi supuse presiunilor în 2021
  • RADU HANGA, BURSA DE VALORI BUCUREŞTI: "Ne aşteptăm să vedem cel puţin 20 de companii venind către BVB, anul acesta"
  • Investind în cultura noastră
  • BURSELE LUMII BCE ţine pe curs pozitiv bursele europene
  • SUMMIT EUROPEAN Noile tulpini Covid-19

Next Post
Libertatu regretă că nu i-a denunţat pe şefii PNL Argeş, cărora le-a înmânat mita de la Penescu 7

Libertatu regretă că nu i-a denunţat pe şefii PNL Argeş, cărora le-a înmânat mita de la Penescu

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.