Lucian Aldescu, CEO DPD România, a declarat recent, în cadrul unei conferinţe de presă: „Avem o vastă paletă de clienţi, astfel încât putem spune că românii au primit sau expediat produse din toate industriile, preponderente fiind cele de fashion, home&deco, jucării, cărţi, beauty sau mâncare pentru animale. Ponderea livrărilor la nivelul întregului an a fost una echilibrată – 50% dintre colete au fost trimise de jucători din sectorul B2B şi 50% de segmentul B2C”. Având în vedere evoluţia pozitivă a livrărilor, cifra de afaceri a DPD a depăşit pragul de 20,5 milioane de euro, în 2015. Topul zonelor din care s-au trimis anul trecut cele mai multe colete în ţară este condus de regiunea Bucureşti-Ilfov, cu 50% din total, urmată de judeţul Cluj, cu aproximativ 10%, de Timiş, Iaşi şi Argeș. Potrivit directorului general, în ceea ce priveşte livrările internaţionale realizate de curierii DPD anul trecut, majoritatea lor a plecat din zonele Bucureşti-Ilfov, Cluj, Timiş, Iaşi şi Braşov, către Germania, Marea Britanie, Italia şi Ungaria. Topul românilor care au primit colete din afara ţării este condus tot de bucureşteni, ilfoveni, clujeni şi timişoreni, urmaţi de constănţeni şi ieşeni. Cele mai multe colete au venit în România tot din cele patru ţări amintite.Trendul de creştere pe segmentul livrărilor înregistrate de DPD România s-a menţinut şi în ianuarie 2016, când numărul coletelor expediate de companie a crescut cu o treime faţă de prima lună din 2015. Din totalul coletelor trimise de români, 80% au fost pe plan intern, 15% – export şi 5% – import. F. Silvestru