Exploziv! Culisele schimbării şefului de la Dacia

0 98

# ”E vorba de implicarea unor oameni din staff-ul lui Antoine Doucerain în unele acţiuni politice”, dezvăluie  primarul Mioveniului # ”Și, din câte am auzit, vor fi și alte schimbări la Dacia, vor fi și unii români afectați din cauza acelor acțiuni politice”, completează edilul Ion Georgescu

Săptămâna trecută a făcut multe valuri anunțul legat de plecarea intempestivă a lui Antoine Doucerain din funcția de director general Dacia, după doar patru luni în funcție. Asta cu atât mai mult cu cât, cu trei zile înainte de anunțul plecării sale, Doucerain participase, alături de soție și fiică, la București, la Parada Dacia 50, eveniment prin care uzina de la Mioveni a sărbătorit o jumătate de secol de existență.
Practic, Antoine Doucerain este directorul cu cel mai scurt mandat din istoria uzinei de la Mioveni. În comunicatul de presă oficial s-a precizat doar că acesta și-a încetat activitatea ”din motive personale”. Pe surse, se vorbește chiar de un ușor atac cerebral. Legat de motivele plecării lui Doucerain, au apărut mai multe speculații și variante, una dintre acestea fiind legată și de un conflict cu succesorul său, Jérôme Olive, Alliance Regional SVP – Manufacturing, Supply Chain & Process Engineering pentru regiunea Eurasia, cel căruia îi era subordonat.

Ion Iordache, vicelider SAD: ”Domnul Maure mi-a spus că domnul Doucerain are probleme reale de sănătate”

Ion Iordache, viceliderul Sindicatului Dacia, spune că „domnul Doucerain n-a avut conflicte cu domnul Olive. Eu am avut o întâlnire cu domnul Nicolas Maure, fostul director Dacia, acum director pe Europa de Est, în care am mare încredere. Domnul Maure mi-a spus că domnul Doucerain are probleme reale de sănătate, a fost la un control și s-a stabilit că e bolnav. Domnul Antoine Doucerain este în concediu medical, din câte știu. Urmează ca zilele acestea să vină în locul său domnul Jerome Olive, fostul director general Dacia”.
Jérôme Olive a mai condus Dacia în perioada 2010-2013.
Jérôme Olive a obţinut diploma de inginer a Institutului Catolic de Arte şi Meserii (ICAM) în anul 1980. Cariera sa la Renault a început în 1982, la uzina de la Sandouville, unde a ocupat diferite posturi în domeniul fiabilizării proceselor de fabricaţie şi de mentenanţă.

”Cred că cei de la Renault și-au dat seama de erorile pe care le-a făcut domnul Doucerain”

Am stat de vorbă și cu Ion Georgescu, primarul de la Mioveni, legat de plecarea intempestivă a șefului Dacia.
# Cum comentați plecarea lui Antoine Doucerain din fruntea Dacia după doar patru luni?
– Cred că cei de la Renault și-au dat seama de erorile pe care le-a făcut domnul Doucerain.
# Despre ce erori este vorba?
– E vorba de implicarea unor oameni din staff-ul lui Antoine Doucerain în unele acțiuni politice, cred.
# Vă referiți la acel e-mail trimis de un şef de serviciu de la Dacia care a încercat să saboteze mitingul PSD de la București, interzicând transportatorilor agreaţi să închirieze autobuze?
– Da. Și este vorba și de alte acțiuni.
# Dumneavoastră i-ați informat pe cei de la Renault legat de acel e-mail prin care s-a încercat sabotarea mitingului PSD?
– Nu. Eu știu că francezii sunt niște oameni informați. Și, din câte am auzit, vor fi și alte schimbări la Dacia, vor fi și unii români afectați din cauza acelor acțiuni politice.
# Înțeleg că sunteți supărat pe ultimul director general Dacia. Aș vrea să vă întreb care a fost directorul general Dacia cu care ați colaborat cel mai bine?
– Pentru mine, cel mai bun director general din istoria Dacia rămâne Francois Fourmont. Iar pe locul al doilea l-aș situa pe Nicolas Maure.

Cine e şeful de la Dacia care a încercat să pună beţe în roate mitingului PSD

Daniel Sebastian Ghenciulescu, șef serviciu în cadrul Uzinei Dacia de la Mioveni, a încercat să pună bețe în roate mitingului PSD din 9 iunie de la București, miting la care au participat aproximativ 4.000 de oameni din Argeș. Concret, pe 7 iunie, cu două zile înainte de miting, Daniel Sebastian Ghenciulescu a trimis următorul mesaj de pe e-mailul de serviciu mai multor colegi de la uzină și firmelor ce asigură transportul salariaților Grupului Renault România: „Ținând cont că sâmbătă în București se organizează un meeting politic, vă notificăm să nu alocați acestei acțiuni autobuzele din parcul dumneavoastră care sunt implicate în trsp salariaților Grupului Renault România (Pitești, Mioveni, București). Contăm pe reactivitatea dumneavoastră și confirmarea recepționării notificării”.
Material realizat de Denis Grigorescu

 

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata